Sevinç (bursa) ,   slm kolay gelsin hayırlı olsun ferdi tayfurdan bir şarkı çalarsan sevinirim bizi dinleyen tüm gurdekfm dostlarına gelsin...    |           muharrem balcı (izmit) ,   slm iyi yayınlar nslsnz istek parça mı çalarmısın elif kaya bir bilebilsen bu parça gurbetcilere gelsin birde gürdekfm dinleyenlerin gelsin...    |           volkan poyraz (kagitane istanbul) ,   kamuran akkor atese attin brni husnu poyraza gelsun bu sarki ...    |           Kerim (Almanya) ,   Slm dj ba bi sarki calvercenmi...    |           volkan (kagitane istanbul) ,   degerli kardesim husnuye gelsin umit besen nikah masasi...    |           volkan poyraz (kagitane istanbul) ,   canimdan da ote olan sevgili kardesim husnu poyraza gelsin bu sarki kamuran akkor atese attin beni...    |           volkan poyraz (kagitane istanbul) ,   canimdanda ote degerli kardesim husnu poyraza gelsin bu sarki...    |           Burak (Elazığ) ,   Hayırlı Akşamlar Hakan Taşıyan'dan sevda sokağı parçasını çalarsanız sevinirim....    |           Burak (Elazığ) ,   hayırlı akşamlar sıradaki parçayı kent temizlik personellerimiz için çalarsanız sevinirim....    |           Burak (Elazığ) ,   Sıradaki parçayı çok sevdiğim eşim aylin için istiyorum...    |           Burak (Elazığ) ,   iyi yayınlar müslüm gürsesten yıkıla yıkıla parçasını çalarsanız sevinirim....    |           Burak (Elazığ) ,   Sıradaki Parça Tüm Elazığlılar İçin Gelsin...    |           Şeref (Bartın ) ,   Slm kolay gelsin mustafa ceceliden gulrenginde ...    |           Şeref (Bartın ) ,   Slm kolay gele ...    |           volkan poyraz (kagıtane istanbul) ,   bu sarki husnu poyraza gelsin ......    |           Yusuf (Bursa) ,   Kolay gelsin İbrahim Ferdi tayfur dan Bu aşkı yarına tasıyamadık Calarmisin ...    |           baran (elazığ) ,   kardeşim harikasın mütevazi kişiliğinlen herşey çok güzel başarılar dilerim...    |           baran (elazığ) ,   kardeşim güzel bi özgün müzik senden gelsin bana olurmu...    |           cansu ( bandirma) ,   Merhaba iyi yayınlar Arif susam dan bir şarkı calarsaniz sevinirim ...    |           hakan dayanık (bursa) ,   ferdi tayfur huzur kalmadı sarkısı sizlere ve dınleyenlere gelsın ...    |           baran (elazığ) ,   umut altınçağdan mevsimsiz kar çalarsan sevinirim tüm gürdekfm dinleyenlerine gelsin...    |           baran (elazığ) ,   kardeşim kolay gelsin bende isterimmm gü<zel bir parça ...    |           muharrem balcı (izmit) ,   iyi yayınlar istek parça mı calarmısıniz canseverden ekmeği kazanmak zor bu zamanda bu parça kuzey marmara otoban tünelinde çalışanlarına gelsin birde ibrahim Çakır abim gelsin teşekkürler gurbetçi 74...    |           Tahsin (Gebze) ,   Selamlar iyi yaynlar hakkı buluttan ben tövbemi geri aldım çalarsanz sevinirim bu şarkı sadece bana gelsin &#128522;...    |           Deli Kurt Nurettin (Hamburg) ,   Selam Güzel Ülkemin Güzel insanlari gurbet elden herkese Selam olsun benim gibi Vatan özlemi ceken ve dinleyen dostlarimiz icin F.Tayfur - Almanya Treni ricamdir Sevgiler...    |           Deli Kurt Nurettin (Hamburg) ,   Sevinc hanim tekrar tsk ler yayina geri döndügünüz icin saygilar tabiki bu arada enisteyede selamlar son bir istek parcam olacakti Mustafa Yildizdogan Yar Gelsin tüm dostlara gelsin Hamburg dan sevgiler ...    |           baran (elazığ) ,   ikinci parçada prensese yani cimcimeme ve bana özelll ltf hanımefendi ...    |           baran (elazığ) ,   slm degerli kardeşim güzel bi parça isterim mümkünse...    |           Deli Kurt Nurettin (Hamburg) ,   Selamün aleyküm güzel memleketinin güzel insanları hepinize gurbetten selamlar olsun Atilla Yılmaz Yanan Sen Olacaksın Sefaniz olsun yayinda emeği geçen dostlarla başarılar dilerim....    |           erol (bursa) ,   ferdi tayfurdan saçlarını savurda gel...    |           baran (elazığ) ,   kardeşim iyi yayınlar istek parçalarımı bilirsin sen sana bırakıyorum...    |           Mustafa Ekinci (istanbul) ,   İyi geceler Küçük emrahtan Çekilin basımdan çalarsanız sevinirim...    |         
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum  
 
 

Link ekle

toplist

  Tüm Duyurular

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

  • Kocagözler Köz Piliç

    Kocagözler Köz Piliç

 
OTO YAYIN
OTO YAYIN


02:00-09:00
Yayındaki Şarkı :

PROGRAMCILAR (DJ'LER) - TÜM PROGRAMCILAR (DJ'LER)
SON EKLENEN FOTOĞRAFLAR / TÜMÜ
 
SON EKLENEN VİDEOLAR / TÜMÜ
 

 

 


 
ANKET 
30.06.2017
Ne Tür Müzik Dinlemek İstersiniz?
Arabesk
(16)  
Türk Sanat müziği
(0)  
Pop
(1)  
Yöresel Türküler
(0)  
Hepsinden Karışık
(2)  
 
YAYIN AKIŞI
SALI  / TÜMÜ 
 12:00 - 14:00   Rüya ile Hareketli Saatler...
 14:00 - 16:00   Erkan ile Türkçe Pop...
 16:00 - 18:00   Gizem ile Her Telden...
 22:0 - 24:00   Sevinç ile Damar Rüzgarı...
 18:00 - 20:00   Dj Reyhan İle Akşam Güneşi...
 
TOP 10
Hakkı Bulut & Latif Doğan
İntizarım Var
Dinle  
İsmail Altunsaray
Senin Yüzünden
Dinle  
Zara
Seni Yazdım Kalbime
Dinle  
Ali Şan
Ölümsüz Aşk
Dinle  
Sinan Özen
Sana birşey Olmasın
Dinle  
Elif Kaya
Bir Bilebilsen
Dinle  
Ümit Besen
Seni unutmaya ömrüm yetermi
Dinle  
İntizar
İstanbul Sokakları
Dinle  
Ceylan
Kal benim için
Dinle  
Kibariye
Seni Çok Seviyorum ve
Dinle  
 

                                      Web Tasarım by RoTaSıZ KaPTaN  Tüm Hakları Saklıdır. | GurdekFm.NeT | Copyright © 2017                                                                      DJ İstek Paneli Girişi

 

rt.png (35×20) RadyoSitesiKur